Tuesday 25 November 2014

Maharajalawak 2014: Lagu latar lawak Nabil

Rasanya ramai kot yang nak tahu lagu latar lawak Nabil untuk babak lawak parking tu. Aku juga termasuk dalam kumpulan yang ingin tahu tu. Lagu latar untuk lawak parking tu memang kena pada lawaknya. 

Mendengar muziknya tu membuatkan aku tertarik nak tahu lagu apakah itu. Maka bermulalah epik penjelajahan ke laman sosial Facebook dan Twitter untuk mencari tajuk lagu tersebut. Pertanyaan demi pertanyaan aku ajukan dan Tweet demi Tweet aku twitkan tapi hampa ianya tiada balasan. 

Hinggalah pada hari ini baru aku mendapat tajuk lagu tersebut. Penantian itu sungguh menyeksakan. Terima kasih kepada sahabat di Page Facebook  Maharajalawak 2014 kerana membalas komen di dalam post tu. Thumb up!.


Ya tajuk lagu tu adalah Wiggle nyanyian Jason Derulo feat Snoop Dog. Dengan pantas aku beli lagu ni kat iTunes. Baru puas hati beb. Jadi kepada mereka-mereka yang nak download bolehlah beli lagu ni di iTunes berharga RM3 lebih dengan kata carian Jason Derulo. 

Jom layan lagu ni, Lalala.

3 comments:

  1. Dah lama mencari akhirnya jumpa jugak tajuk lagu ini. Terima kasih awak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup sama-sama. Kita sama-sama kongsi. hehe

      Delete
    2. Thanks bro... dah lama cari..

      Delete